За результатами аудиту, замовник отримає повний звіт по своєму ресурсу.
Аудит сайту дасть відповідь на наступні питання:
- Чи правильно налаштована серверна частина (301 редірект, сторінка 404, швидкість відповіді сервера)?
- Чи є до сайту і чи взагалі правильно налаштовані Sitemap.xml та Robots.txt?
- Кількість сторінок в пошуку Google та Yandex?
- Чи не має дублів сторінок сайту?
- На скільки унікальні матеріали у веб-сайта?
- Чи зручний сайт у користуванні вашими відвідувачами?
- Чи проводилась на веб-сайті внутрішня пошукова оптимізація?
- Чи коректно сайт працює на всіх сучасних пристроях та екранах?
- Чи достатня безпека сайта?
- Яка відвідуваності сайту та його демографічні характеристики?
- Інші питання.
Відповідь на ці питання дозволить вам знайти слабкі місця вашого веб-сайту, виправивши які ви значно покращите свої позиції в пошукових системах.
Аудит сайту – це важлива річ, яку потрібно проводити регулярно. Ще рекомендуємо проводити аудит сайтів конкурентів.
Пріорітетним при аналізі конкурентів є наступна інформація:
- кількість проіндексованих сторінок у конкурента?
- вік сайту та домену?
- зручність користування сайтом?
- кількість посилань на сайт та його донорів?
- технічні характеристики (швидкість сайту, швидкість хостингу, наявність помилок HTML та ін.)?
- Інші питання.
Знаючи відповідь на ці питання, ви зможете покращити показники свого веб-сайту, щоб наздогнати, та перегнати конкурентів.