У статті ми поговоримо про деякі канали потенційних клієнтів, які відкриє наявність власного веб-сайта.
- Канал прямих продаж. Продажі через особисту взаємодію з клієнтом. Так, через сайт можна проводити конференції, вебінари в режимі он-лайн. Це дає змогу вам напряму поспілкуватись з потенційними вашими клієнтами.
- Партнерський канал продаж. В залежності від ваших послуг, можна до вашого веб-сайта розробити партнерську програму. Для прикладу, партнер, може отримувати комісію за покупця, що прийшов з його сайта і зробив у вас замовлення.
- Контекстна реклама. Маючи власний сайт ви зможете залучати потенційних клієнтів з допомогою контекстної реклами. Контекстна реклама – це текстова реклама, яка появляється користувачам при пошуку інформації в пошукових системах чи на інших сайтах.
- Медійна реклама. Банерна чи відео реклама вашої компанії на інших сайтах з ціллю привести як найбільше потенційних клієнтів на ваш сайт.
- E-mail маркетинг. Цей канал можна використовувати, і без власного веб-сайта, але маючи сайт за допомогою електронних листів ви можете залучити клієнтів на свій сайт з ціллю покупки вашого товару.
- Пошуковий трафік. Завдяки веб-сайту ви можете отримати потенційних клієнтів, які просто будуть шукати на пошукових сайтах, таких як Google, Яндекс послугу чи товар які ви пропонуєте.
- Реферальний трафік. Це потік клієнтів, з інших сайтів по посиланню на вас. Такі посилання, можуть розміщуватись в контенті інших сайтів. Цей потік може бути платним, так і без платним.
Для кожного бізнесу, можуть бути актуальні лише певні канали, все залежить, що ви пропонуєте споживачеві. Але в цілому, необхідно всі канали про які йшла мова в статті, правильно використовувати. Тоді у вас буде максимальна відвідуваність вашого сайта, а відповідно – більші продажі.