Власний інтернет-магазин. Ч.2. «Який інтернет-магазин вам потрібний?»

Ми рекомендуємо, не робити надто функціональний інтернет-магазин і відповідно дорогий. А головну увагу приділити легкості, зручності та інформативності. А нарощувати функціонал можна і з часом, з майбутніх доходів. Скажемо робити «апдейт» раз на декілька місяців.

Зрозумійте, навіть самий функціональний інтернет-магазин не забезпечить вас клієнтами. Інтернет-магазин це інструмент, який лише допомагає. Залученням нових клієнтів та підтримкою зв’язку зі старими постійно потрібно займатись, та самоудосконалюватись. І використовувати інші інструменти.

Основний функціонал інтернет-магазину:

  • Каталог продукції
  • Пошук
  • Корзина (Система оплати та доставки)
  • Сервіс

Каталог продукції – це ваша вітрина магазину, вона має мати привабливий вигляд. Клієнту має подобатись з нею працювати. Тобто, каталог продукції має бути зрозумілим, красивим і достатньо функціональним. На перший рівень каталогу вивести саму важливу інформацію про товар.

Пошук на сайті важлива річ. Якщо він правильно розроблений він полегшує пошук інформації потенційному клієнтові. Ми рекомендуємо використовувати пошук за трьома символами. Клієнт вводить лише перші три символи пошукового запиту, а пошук йому підсвічує імовірні результати по товарам та категоріям.

Корзина, це сторінка на якій людина формує замовлення, вибирає спосіб оплати та доставки. Вона має бути як найбільш простою. Складна та заплутана корзина, може спричинити відмову клієнта у покупці товару. Ми рекомендуємо використовувати наступну інформацію: ПІБ клієнта, контактний телефон, адресу доставки, спосіб оплати і все це розмістити на одній сторінці. Інколи можна побачити форму реєстрації на сайті, поштовий індекс, вибір місця доставки через списки, просять вказати платіжну інформацію, потім просять вказати інформацію про доставку, факси, то що. Люди цінують час, чим швидше ви обслуговуєте клієнтів тим це їм більше подобається.

Способів оплати та доставки ми рекомендуємо використовувати, як найбільше. Це повага до користувачів і ваша солідність в їх очах.

Сервіс інтернет-магазину – це система яка скріплює ваш інтернет-магазин з покупцем. Це те як проінформований клієнт щодо свого замовлення, як швидко клієнт отримує товар, які гарантії йдуть на товар від продавця, як клієнт може відстежувати замовлення, то що. На сайті це має бути мінімум реалізоване через email чи смс інформування про стадії замовлення. Кожна компанія має свої стадії опрацювання замовлення. Для прикладу: «В роботі», «Готується до відправлення», «Відправлено», «Доставлено».

Можливість оцінювати роботу магазину та якості товару. Це реалізовується спеціальними модулями. Клієнт отримує можливість бути почутим, а ви маєте можливість відкоригувати в разі чогось прогалину.

Для прикладу, ще можна реалізувати таймер доставки. Для прикладу, якщо клієнт не отримує замовлення протягом вказаного часу, доставку цього товару оплачує компанія чи підприємець.

Інший функціонал, такий як рейтинг товарів, хіти продаж, порівняння, розширені фільтри пошуку, кабінет покупця, відгук до товарів, то що не є першочерговими, цей функціонал можна і реалізувати згодом.

Тому, підходячи до бюджету не рекомендуємо робити дорогий сайт, краще зекономлені кошти на не потрібному функціоналі використати на просування інтернет-магазину.

Веб-студія «Росанд» може розробити індивідуальний інтернет магазин за 300$-500$. А решту коштів використати на запуск рекламних компаній в пошуковій системі Google, в соцмережах Facebook, Instagram, на відомих Українських порталах.

На сьогодні без реклами у конкурентних нішах просто не просунутись. Але SEO оптимізацію ми настійно рекомендуємо робити. З часом, ви зможете зменшити витрати на інтернет рекламу, коли у вас буде безкоштовний трафік.

Підписатись на статті нашого сайту:

Підписавшись на новини нашого сайту, Ви завжди будете в курсі останніх новинок в сфері веб-дизайну та веб-програмування.

Якщо Вам не сподобаються наші статті Ви завжди зможете скасувати підписку.